Zakres obowiązków:

  • Montaż i serwis systemów alarmowych
  • Montaż i serwis systemów CCTV
  • Montaż i serwis systemów SKD i RCP
  • Montaż i serwis pozostałych usług świadczonych przez firmę

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy instalatora systemów alarmowych i CCTV mile widziane
  • prawo jazdy kategorii B
  • licencja pracownika zabezpieczeń technicznych mile widziana
  • zaświadczenie o niekaralności
  • mile widziane wykształcenie zawodowe techniczne o kierunku elektrycznym lub pokrewnym
  • mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV
  • dyspozycyjność – częste wyjazdy służbowe
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • wynagrodzenie stałe i prowizyjne
  • niezbędne narzędzia do pracy

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) na adres 
biuro@systemybezpieczenstwa.com.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”